Hmm...

Åkte som vanligt till skolan. Hade massa lektioner... orienterade på idrotten med Julia, och vi gick INTE vilse. Och jag kunde läsa kartan idag! :O :D Wohooo!!! Tog 15.32 bussen hem, så var hemma vid typ 4.
Var helt slut då, men käkade lite mat och sen gick jag ut. Gjorde rent hos alla kaninerna medans de skuttade runt i hagarna. Flingan var jätteglad idag. Hon sprang typ runt mina ben, och gjorde små glädjeskutt. ;) <3
När de var färdiga, diskade jag mina kaniners vattenflaskor. Sen kom mor, far och syster hem, så vi har precis käkat.

Nu ska jag plugga naturkunskap eftersom jag ahr prov på fredag. Tjohoo.. ^^ :/


Qiwi har snyggaste frillan i kaningården just nu! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0