Home sweet home

Mamma väckte mig 6.25 i morse. Jag var jättetrött, men öppnade ögonen och tittade ut. Man blev ju verkligen ännu mer taggad att gå upp när det blåste och spöregnade. ^^ Men tog mig upp, hittade lite mysiga kläder, och sen gick jag till bussen. Satt vid stationen och väntade på Mikaela i typ 10 minuter. :D <3
Vi traskade till skolan och vid halv 9 började våra lektioner så då spreds vi åt olika håll. Jag började med karktär handel, som inte var så rolig, sen hade jag engelska, som var helt okej. Sen tog jag 11.10 bussen hem, och nu ska jag snart tillbaka till skolan för att ha naturkunskap kl. 14.05. Den lektionen som burkar vara roligast och intresantast, så jag hoppas den är det även idag.

Har suttit och kollat vilka bilder jag ska framkalla. Är jäklgit svårt at välja när det finns typ 2000-3000 bilder. ;)
Men har hittat 57 st som jag ska framkalla. :)

Aja, nu ska jag byta byxor, för orkar inte ha jeans på mig, så blir nog mjukisar. <3


Kommentarer
Postat av: malin

vartifrån framkallar du bilder? :)

2009-09-30 @ 10:24:04
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0