I´m walking to?

Var ute på promenad med mor, far och syster förrut. Vi gick upp över ett gärde och sen gick vi runt travbanan och sen över ett gärde och sen hem. :) Jag o syrran var lite galna i blåsten, så vi studsade omkring överallt, gick in i en kohage (utan kossor i) och sprang runt där och sen skulle vi skrämma mor och far, men vi var ltie klumpiga så de upptäckte oss. xD haha, vi är lite skumma ibland... ;)

När vi kom hem var typ alla döa, alla var jätteslöa idag. Inte så konstigt med tanke på gårdagen. ;)
I alla fall, vi glodde på film när vi kom hem. Och nu ska jag duscha. Imorrn är det skola igen, men är inte så taggad. Får åtminstone träffa Mikaela! :D <3 Är väl typ det som får mig att ens gå upp imorrn och åka in till Flen...

Hittade en blåklocka! :O

Som jag skrev, vi var lite galna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0