Jag är depp :(

Var astrött när jag vaknade idag och det gick inte över. Var trött, seg och depp i skolan. Blev glad att träffa Mikaela. :D <3 Hade 1 lektion 8.30 till 9.30. Sen hade vi lärarlös lektion på engelskan, från 9.45-10.45. Tog 11.10 bussen hem, och sen skjutsade pappa tillbaka mig till skolan där jag ahde naturkunskap. Den lektionen var riktigt rolig. Sen tog jag 15.32 bussen hem. Träffade Sanna E vid stationen! :D <3 Fick gå hem från bussen, men hade sällskap med Johan. :)

När jag kom hem var jag fortfarande jätteseg, men tog mig ut till djuren o gjorde rent hos dem. Gick i skogen med pensionärerna. :) <3 Har inte hänt så mycket mer idag. Sms:ade med Malin, och vi ska ses så snart som möjligt. Vi har inte träffats på säkert 1 månad och det är katastrof! Saknar dig! <3<3<3<3

Nu ska jag snart äta en jättegod kladdkaka med cocosknäck-täcke. :D Sen ska jag sova och försöka ta mig igenom dagen imorgon...


Satt o kladd-målade lite och lyckades rita denna. :O Är fan chockad själv.
Den blev ju bra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0