LÅÅÅÅNG dag!

Åkte till skolan med 7.35 bussen som vanligt. Kom dit typ 8 och satt med Sanna, Johan och compani typ och pratade. Vid typ 8.25 får jag ett sms från min mentor om att engelskan är inställd idag på morgonen. "ha en skön sovmorgon" avlsutade hon med. Och där satt jag och bara "jaha"... bara för att jag stängde av min mobil tidigt igår så kom det inte fram förräns typ halv 9 i morse. Mia hade skickat det redan igår kväll. Så bajs på det... fick sitta i 1,5 timma o vänta. Sabina och jag gick i alla fall till Coop för att handal lite godis... och vad hittar jag på parkeringen? Jo, en 50-lapp! :O vadå tur? Tog upp den lite diskret och så var jag glad igen. hehe ;)
Sen hade vi i alla fall lektioner fram till straxt efter 3. Då gick jag, Sanna, Julia och Sirkka iväg till Venezia och käkade pizza. Satt där länge och pratade och hade riktigt trevligt. :) Sen drog Sanna och jag tillbaka till skolan för att förbereda i cafeterian inför att vi (Hp2) skulle stå där o sälja på 1:ornas föräldrarmöte som började halv 7.
Allt gick bra, men ingen lärare trodde typ vi skulle klara det, så alla tjatade och upprepade allt 300 ggr. Vi fick ingen chans att visa vad vi går för! :( Så det blev jag lack på!!! Men sen vid 7 drog jag hem...

Kändes konstigt att inte gå ut till djuren. Gcik bara ut o klappade och pussade på mina. Resetn var färdigt, det hade syrran fixat. Men konstigt kändes det..!

Nu ska jag ducsha, sen läsa och sen sooooova! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0