Lördag :)

Vaknade vid 7.45 och kände mig seg. Men gick upp och började fixa... tränade höjd med kaninerna. Alla var duktiga, men klarade inte speciellt högt, måste öva mer. När det var färdigt byggde syster och jag banor, eftersom vi skulle ha träning kl. 11.00 för Röda Kaninen-medlemmarna och SKH-medlemmar. Kom ganska mycket folk, och kul att se att en del kaniner utvecklats med hjälp av träning hemma. :) Sprang runt och försökte vara överallt och hjälpa alla. Blev några rivmärken och ett nyp i armen, men det är sånt man får ta. ;) Halv 1 var träningen slut och då plockade vi undan allt och sen käkade vi mat. Malin kom över och hon hjälpte till o göra rent hos kaninerna. Efter det åkte vi till Malmköping och köpte kött och grejer och hyrde filmer. Såg 1 film, sen grillade vi, sen såg vi en film. Eller Malin gick hem innan filmen var slut... men jag såg klart på den och den var super. Fick mig att inse mycket...

Har tittat på ännu en film nyss med familjen, som också var megabra. :)
Ska sova snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0