Noraaaaa <3

Vaknade ganska tidigt, redan 7.40. Hade tänkt sova ut, men det gick inte. Låg o läste en stund, och sen gick jag upp. Gjorde rent hos odjuren och de fick gå ut i hagar. Sen rensade Sanna och jag kaninboden. Slängde massa saker och möblerade om. Blev jättefint! :)

På eftermiddagen ringde Noris! <3 Vi gav oss ut på picknick med grannhundarna Sigge och Affe. Vi gav oss ut i en skog vi bara varit ute i 2 ggr tidigare. Först måste man klättra uppför ett berg, som är ganska brant, sen kan man traska på hur långt man vill. Men vi gick bara en liten bit, för sen såg vi hur mycket uppbökat det var. Och så knakade det till någonstans i närheten, så då drog vi därifrån. Var asläskigt. :S
Vi stannade o fikade innan vi var ute ur skogen. Sen traskade vi hemåt. Träffade på Guri och Klas (Noras föräldrar). De skulle ut på en ridtur. Blev sugen som fan själv. Saknar ridningen as hell! :'( Sen drog vi i alla fall vidare och lämnade hundarna. Sen hem till mig. Syrran åkte iväg, coh Nora o jag glodde på en film. Kommer inte ihåg vad den hette. Den var ganska bra, men lite seg. Vi höll på båda på att somna. ;) hihi...

En ashärlig söndag, med en UNDERBAR Nora! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0