Sitter i skolan! :(

Lyckades ta mig upp i morse, fast min hjärna skrek NEJ! Gjorde mig i ordning och cyklade till bussen. Började med webbdesign i skolan, vilket var astråkigt. :( Har sugigaste lärarn. Efter det hade jag företagsekonomi vilket var helt okej. Sen hade vi svenska, men där var jag typ färdig med uppgiften, så satt och läste en stund, sen gick jag o Sanna till cafeterian och köpte lunch. Mumsigt! :)
Nu sitter jag och väntar på att samhällskunskapen ska börja, 13.40. Så lite drygt en timma kvar. Är jäkligt boring! Mikaela är inte här idag, vilket gör det hela ännu tråkiagre. Hon brukar alltid liva upp mig! <3 

Ska försöka rycka upp mig, har ju trots allt 2 lektioner kvar. :/ 


 
Snyggaste bilden på mig och Erika från promenaden upp till Tempelberget! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0