Söndags-ångest

Vaknade vid 9 idag och kände mig jätteseg. Låg kvar en stund och läste, sen gick jag upp. Hjälpte mamma att röja allt från igår. Sen gick jag ut för att ta hand om kaninerna. Tränade höjd med dem. Nasse var riktigt duktig och klarade 50 cm idag med marginal. Tessi klarade 40 cm... :) Toulose var okoncentrerad, men klarade 40 cm. Felix hoppade jättefint och var jättenära att klara 50 cm, men orkade inte riktigt helt. Men 40 cm klarade han galant. <3 Pelle fick vara ledig idag och bara gå ut i hagen. <3

Har fällt massa träd i skogen också, så nu har vi ett lager med gnag-pinnar åt kaninerna. ;) <3
När det var färdigt satte sig syrran och jag vid datron och beställde priser till tävlingen vi ska ha med vår klubb "Röda Kaninen" den 27 oktober. Så nu är priser fixade, och nästan allt annat. :)

Ska ut på en promenad med familyn sen. :)


Fotade Flingan och Kroköra idag. :) Detta är Flingan ;) <3

Flingan <3

Kroköra <3

Kroköra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0