Sunny day

Åkte till skolan som vanligt med 7.35 bussen. Väntade in Mikaela vid stationen. När hon började prata blev jag helt paff. Hon lät som... jag vet inte vad. Men hon var jäklgit förkyld i alla fall. Hostade o hade feber. :( <3 Men vi följdes åt till skolan och satt och socialade en stund i cafeterian, och sen gick vi upp till 400-planet där vi skiljdes åt. Efter 2:a lektionen gick jag till busstationen för att ta 11.10 bussen hem, men den kom aldrig. :S Stod och väntade och väntade. 17 minuter över kom den. Hade blivit något fel på bussen, så han hade blivit tvungen att byta buss. Massa krångel, men nu är jag i alla fall hemma...

Ska åka in till sista lektionen sen. Naturkunskapen som börjar 14.05. Sen tar jag 15.32 bussen hem. :) Mormor kommer hit på en snabb visit idag också. :D <3

Skriver later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0