Trött på all lögn, trött på allt svek...

Mår fan bajs just nu. Behöver skriva av mig. Känner mig så fucking vilsen... är så trött på alla lögner och på alla svek. Känner bara hur fler och fler människor tar avstånd ifrån mig. Orkar inte med allting snart. Skolan känns skit, men lärarna ska vara på en hela tiden. Försöker vara pigg och glad men är alltid bara trött och ledsen. Är trött på kompisar som sviker, trött på kompisar som får mig att känna mig osäker.
Är trött på att hela tiden vara osäker. Trött på att tvivla på mig själv! Trött på det mesta...

Kanske är det mig det är fel på. Kanske är det jag som sabbat allt senaste tiden, men jag tror inte det. Jag tror bara inte att vissa människor förstår mig. Känns så fucking strange att en människa som kännt mig en väldigt kort tid, känner, förstår och respekterar mig mer än en som kännt som sååååå mycket längre.

Är så förvirrad. Är trött på att gå runt och gissa. Trött på att inte få vara mig själv in din närhet. Trött på att ens försöka längre! Jag försöker, och försöker men får aldrig någon respons. Du har blivit någon annan! Någon som jag inte känner... är trött på den här skiten! Låt mig vara! Varför ska jag ens försöka mer, hur jävla svårt ska det vara för mig att bara säga "hej då". Men jag är så jävla snäll. Så har det alltid varit, men sen står jag där i slutet och blir så jävla sårad. Är trött på det också. Det är dax att jag säger ifrån, om jag ska orka med allting! Hur mycket skit orkar en människa ta? Hur många gånger orkar man resa sig upp efter att någon slagit ner en?
Jag vet inte! Men en sak vet jag! Du ska inte få förstöra det jag byggt upp. Du ska inte få förstöra MIG!


Kommentarer
Postat av: mikaela

tvivla aldrig på mig eller dig själv gumman! <3

2009-09-20 @ 12:42:30
URL: http://miikaeelaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har ALDRIG tvivlat på dig gumman! <3 Texten har inget med dig att göra... älskar dig! <3

2009-09-20 @ 13:32:13
URL: http://liindag.blogg.se/
Postat av: malin

Det är inget fel på dig Linda, kan inte människor respektera dig för den du är och hur du är, så är dom inte värda dig eller din vänskap. Var stark och stå på dig, man ska inte behöva ta skit hela tiden, så ska det inte funka. Du är en bra tjej och ingen ska få dig att tro annat. Jag & Robban finns alltid om de är nåt. <3

2009-09-20 @ 18:44:03
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0