Typiskt!

Åkte med 7.25 bussen till skolan i morse. Mikaela mötte mig! :O Ombytta roller... ;) <3 Hon har förresten namsdag idag! GRATTIS för tredje gången gums! <3 Vi gick till skolan och vid 5 i halv 9 kom jag på att vi inte skulle ha första lektionen. Åh, korv oxå...! Så satt i typ 2 timmar och väntade på att jag skulle ha svenska. Efter det hade vi företagsekonomi, sen lunch och sen karktär handel, sen tog jag 14.55 bussen hem.
Tränade Flingan, Nasse, Campino, Qiwi, Toulose, Kroköra, Tessi, Malle och Felix! ALLA var superduktiga! <3
Gjorde rent hos alla 11. Alla fick gå ut o skutta i hagar... de var riktigt pigga och tokiga idag. ;)

Gick en promenad med mor förrut, och sen gjorde jag klart engelskan som ska va färdig tills imorrn. Ska snart titta på Idol! :) Sen blir det sova tror jag...


Min älskade Pelle-ponk mår dålgit när han fäller. :( Han har inte ätit nått på 1 dygn nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0