Vet inte vad som är fel...

Sista lektionen som var naturkunskap var ok, flummade en del med Sirkka. Gick lite lättare då. ;) Men sen stressade jag som en tok... powerwalkade typ till bussen för att hinna med 14.55 bussen hem. Men jag hann...
Åkte o köpte 2 spånbalar och mat till odjuren när jag kom hem. 330 kr! :O Aj som fan... men vad gör man inte för sina älsklingar! <3

Efter det pratade jag lite med mamma. Slutade med att jag grinade... :/ Mår sheisse typ... men inegt jag skriver om här. Mår bara inte bra psykiskt...

Jag torkade tårarna och gick ut till kaninerna. Är så härligt, för där ute rinner allt av mig och jag koncentrerar mig BARA på dem! <3 När burarna var rena tog syrran och jag med oss Malle och Sotis ner på gärdet för att plocka klöver och maskrosblad. De skuttade runt som tokar. Sotis tyckte det var skitkul, men asjobbigt. Malle var rädd, arg, förvirrad... ja allt på en gång som vanligt. Det slutade med att han däckade i korgen med maten i. xD <3
Haha, händer alltid något roligt när man är med dem små odjuren. <3

Ska försöka plugga lite nu. Sen blir det glo Idol, sen sova.


Haha, lilla Malle! xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0