What´s up ;)

Skolan som vanligt igen. Träffade Mikaela, vilket är 6 dagar sen. :O <3 Hade 2 lektioner på morgonen, sen tog jag 11.10 bussen hem. Sista lektionen började 14.05, den skjutsade pappa in mig till. :) Hade bara 30 min lektion, så hann med 14.55 bussen hem. Skönt som tusan! Pappa och syrran kom o hämtade mig vid busshållplatsen i Sparreholm, och så drog vi vidare och köpte halm och hö. Så nu är det fullt i boxarna i boden. ;)
Hem igen, och då hade mormor, Rolf och Monica kommit. Fikade med dem, och sen gick jag ut för att göra rent hos mina odjur. Så nu är de fixade och de har fått mat. :) <3 Mamma och pappa skjutsade mormor och syrran till Nyköping förrut så är själv hemma nu, vilket faktiskt är skönt. Har precis varit ute på en ganska lång promenad, har dragit på skön musik och ska snart gå in i duschen. Känns skönt! :)

Ska glo på tv sen och bara ha det mys. Har ju mor och far för mig själv nu! ;P


Kommentarer
Postat av: mikaela

sötnos på bild! <33

2009-09-22 @ 22:49:02
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0