Fullt upp!

Har inte hunnit blogga något nu på ett par dagar.
I tisdags förmiddag gick syster o jag en långpromenad med grannhundarna, pysslade om djuren och tränade dem och vid 17.30 hade vi träning med klubben.
Vid 20.00 kom Mikaelababe hit! :D <3 Vi kollade på "Trubbel i paradiset", sjuk och rolig film. :P
Käkade godis o popcorn och skrattade. ;) Mikaela skrämde upp mig också... hon började snacka om några inavlade människor och skit.

Mikaela: nu ska jag gå på toa. Tänk om de inavlade människorna dödar mig och så ser du bara massa blod som rinner ut från toaletten.
Jag: Då ringer jag veterinären, jag har numret...

Haha, kul var det, fast jag kände mig värsta väck. Var jättetrött!

Igår så grillade jag, syrran, Erica och Linnéa. Kycklingfilé och korv på grillspett, med klyftpotatis och kall beasås till. :D Mums! Blev massa flumm och "kropp mot kropp"-leken. :P

Idag har jag känt mig som ett vandrande lik. Ont i varenda kroppsdel typ och ont i huvudet. Var ute på en promenad med syrran nyss. Pratade med nån snubbe på pappas mobil också, som ska leverar platt-tv som pappa har köpt. :)
Mamma fyller år idag också, så massa GRATTIS till henne! <3
Farmor o farfar kommer på eftermiddagen för att fira henne... sen händer det nog inte så mycket mer idag.
Imorrn ska jag äntligen träffa Linda! :D Ska bli såååå roligt... vi har inte träffats sen... ja, jag minns inte ens när vi träffades sist. Man hinner inte träffas så ofta, men imorrn, då jäklar! :) <3



Erika och Linnéa ;)

Erika o Linnéa, on fire! :P


Sanna och Linnéa fixar glöden...

"Kropp mot kropp"-leken ;)

"Kropp mot kropp"-leken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0