Glad Påsk! :D

Har inte haft lust att blogga på ett tag. Har varit och är i en svacka... är depp o inte alls så glad. Men men...
Påskhelgen har varit helt okej i alla fall. På påskafton kom Ann-Marie, Bosse o Lotta hit, o Rickard o Kikan var här också. Vi käkade god mat, o tårta o massa godis. ;)
Igår var farmor o farfar, Hilla, Per o Maja här. Käkade påskmat och annat gott.
När alla hade åkt hem så gjorde jag rent hos kaninerna, och sen gick vi på långpromenad runt slottet. Var härligt, men är så trött nu för tiden, så var helt slut när vi kom hem.

Idag ska jag, syster o pappa åka till E-tuna för att köpa:
* present till mamma som fyller på torsdag
* diadem (stavas?) till mig
* kanske ett par leggings o nån tröja
* ögondroppar till Pelle
* och så blir det säkert nått annat också :P

Resten av lovet är typ fullbokat:
Tisdag: träning med klubben
Onsdag: kanske grillning med Erica, Linnea, syster o Nora
Torsdag: Mamma fyller o ska kanske träffa Mikaela då <3
Fredag: Träffa Linda! :D
Lördag: Matilda o Peach kommer hit, Twilight-kväll o så sover Matilda här
Söndag: Matilda åker hem o lämnar Peach här för vi ska ha hand om henne.

Så, ja, det är fullsmockat. Nu ska jag rusa o fixa håret på syrran. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0