ÄNTLIGEN helg! :D

Igår så var det torsdag. ;) Tråkig dag i skolan... Sirkka följde med hem för vi skulle rida idag. Kollade på Glee igår kväll. :D Bästaste serien just nu! :P
Idag så gick vi upp 7. :O Fast jag var pigg... gjorde oss i ordning o gick upp till hästarna. Borstade och sadlade på och sen så gav vi oss iväg. Red runt travslingan vilket var riktigt härligt. Frenja var otroligt fin idag... gick i jättefin form och gick till och med ner i galoppen. :D <3 Så hon var sjukt duktig! När vi kom hem med dem så var båda väldigt svettiga, men Frenja var värst. Hon var helt löddrig i ansiktet vid tränset. ;) <3 Så det var bara att badda av henne lite med en svamp i ansiktet, sen på med massa täcken. :P Slängde ut "korvarna" i hagen. Sen så drog vi hem och åt och sen var det iväg till skolan. :/
Hade 2 lektioner och det gick bra... orkar inte skriva om dem.

När jag kom hem så gick jag ut en stund och gjorde rent lite hos kaninerna. <3 Blåste så mycket ute, så de flesta fick sitta inne, så imorrn lär vi ha tickande bomber där ute. :P <3

Nu ska jag glo på Beck- I stormens öga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0