Det kommer ta tid!

Vaknade vid 7.15 även idag. Gick upp o kollade direkt om listorna på KAF:s hemsida var uppdaterade, men icke. Så käkade frukost och så... vid 10 hade vi kurs med våran lill-klubb, men var bara 2 som kom. Sen tränade vi kaninerna lite, var så kallt så blev bara lite lätt träning.
När det var färdigt så åkte Linn hem, men Erika stannade kvar.

Dagen har varit ganska jobbig mentalt. Har tänkt en hel del på allt som hänt... har känt mig nere och väldigt trött.
Vi väntar ju fortfarande på att FBI ska hittas. Fast det inte ens är min kanin så väntar man o oroar sig. Kan inte ens tänka tanken hur det skulle vara att veta att någon av ens egna kaniner fanns kvar där under.
Har också fått reda på en lägesrapport från måndag klockan 15.00. Då var 850 djur hittats o överlevt, 140 döda och 101 hittade men som ej var identifierade.
Arbetet har pågått hela dagen idag också. Fram till lunch hade man hittat över 100 levande kaniner. Det är verkligen skönt att höra dessa nyheter, men det är fortfarande så ofattbart att det här faktiskt hänt.
På söndag ska SKH träffas o prata om det här, vilket känns jättebra!

Idag i alla fall så har jag skottat en del snö, åkt skidor i 1 timma typ. Och har även pysslat om djuren, gjort rent o de har fått gå ut en stund. <3 Blir alltid så avslappnad där ute, så det avr skönt att bara göra allt lugnt o sakta.
Gjorde även fint i kaninboden för där såg det typ ner som ett bombnedslag, men nu är det fint! :)
Tessi har varit lite orolig idag och hade ganska hög puls i morse, men har varit lugn på eftermiddagen. Jag hoppas i alla fall att hon ploppar ut de där små snart. <3

Skidturen fick mig på andra tankar så det var skönt...

Kommentarer
Postat av: malin

skönt att höra lite bra nyheter, så man känner hopp för de kaninerna som ännu inte är hittade. idag har jag köpt ett par leopard-leggings, assnygga (faktist) låter kanske inte så, men passar bra ihop med svarta linnet. blev islyktorna snygga? lägg upp bild? ;) vi ses & hörs någon dag snart, ta hand om dig, kram <3

2010-02-23 @ 20:40:51
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0