Glad, trött och nöjd... ;)

Gick upp vid typ 7 i morse. ;) Vid 8 drog jag, mamma o syrran mot E-tuna. Klippte mig hos Anneli vid 9 och sen klippte sig mamma. Tuna Park nästa... där köpte jag:
* 2 tröjor
* 1 sjukt snygg tunika (mamma sponsrade med 100 kr)
* 1 linne
* Foundation+puder
* BH
* Hårfärg
Tror det var allt! :) Tunikan var bästa köpet idag, den är så jäkla snygg! :D
Åkte hemåt sen, käkade lite mat och sen så gick jag ut till mina bebbar. <3 De var pigga o ville ut, eftersom de satt inne hela dagen igår. Tessi är tjurigare än vanligt och är inte alls som förrut i beteendet, vilket är ett bra tecken. Så vi tror att hon är dräktig! :D <3 Om 10, 11 eller 12 dagar får vi se. :)

Imorrn är det Alla Hjärtans Dag, vilket jag helst vill glömma tror jag... har ju ingen "så nära", att fira det med... :/ Men nån gång dyker väl "han" upp i mitt liv. :) Jag måste tänka positivt.
Nu ska jag färga håret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0