I breath deep, and cry out...

Igår hann jag inte blogga. Behövde sova eftersom jag typ inte sov något natten mellan söndag o måndag. Idioten ringde igen vid 11, och den här gången var han jättearg o aggresiv i sin röst. Han ringde 2 gånger också med bara 4 minuters mellanrum, så var skiträdd sen. Tog mig till skolan igår, men åkte hem med Rickard vid halv 1, sista lektionen var inställd, tack o lov! Så hem o försöka orka fixa djuren lite snabbt, sen vid 18 så åkte mamma o jag in till PW igen, för att titta på Noras konsert. :D Har aldrig hört henne sjunga... hon sjöng en Bob Marley-låt, "Get up, stand up", tillsammans med Tove. Nora var gryyym! :D <3
Sen hem o duscha, glo på tv och sen vid 9 så låg jag däckad i sängen. Vi drog ur telefonen då också, så kunde sova riktigt bra.

Dagen idag har varit bra, haft mycket trevligt med Mikaela, Marcus o Tor. :D <3 Damn, I like them... <3 Så underbara, så knäppa, så ja... finns inga ord! De får mig att le! :)
Kom hem vid halv 3 idag. Gjorde rent hos kaninerna och sen så gav sig mamma o jag ut på skidorna. Tog med oss Shinti... syrran var vakt, men hon är sjuk så hade inte gått så långt med henne. Men Shinti skickade på i spåret och tyckte det var riktigt kul. :P <3 Lämnade av henne hos sin "riktiga" familj sen o stakade på hemåt. Tränade Nasse i garaget då och först höll jag på o dö, för han typ kravlade runt som en liten nybörjare, så blev irriterad eftersom jag var trött, men tog ett djupt andetag och sen till slut så hoppade han riktigt fint. :) <3

Nu ska jag duscha och sen titta på en film som mamma hyrt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0