I just want to be happy!

Hann inte blogga igår... ;) Men gick i alla fall en promenad med Sigge o Affe... Nora o Shinti följde med också. Fick jaga Sigge som stack, trodde jag skulle dö. Var ju förkyld o hade ju aldrig haft någon tanke på att rusa efter en liten skit-terrier i snön. :P <3 Men till slut så kom han springandes emot mig, men ju närmare han kom ju saktare gick det och ju mer kröp han ihop... han skämdes som tusan. Skönt att det gick bra i alla fall, att han faktiskt kom tillbaka!
Robert o Malin kom hem hit också på eftermiddagen. :) <3 Vid halv 4 så åkte vi till "slang-backen" i Malmköping och fy tusan vad roligt det var. xD Haha, en gång så åkte vi tåg. Jag satt i Roberts knä längst fram och bakom oss satt Malin i Sannas knä och längst bak var pappa. Så vi åkte o i det första hoppet så flög jag upp i luften och av ringen och Robert flög också av o ringen flög åt helskotta, så vi fortsatte åka på snön o fick alla andra på oss. xD Haha, massa snö i ansiktet. ;) Kul som tusan! <3 Hände inte så mycket mer igår sen...

Skola idag, vilket var roligt på lunchen i alla fall o i morse. Träffade Mikaela, som jag inte träffat på typ 1,5 vecka! <3 Satt med henne med flera på lunchen, vilket var askul. ;) De är lika dampiga som vanligt... <3
Slutade tidigare så tog 14.55 bussen hem. Käkade lite, pratade med mamma och gick sen ut till mina underbaringar. <3 Har pluggat lite och ska nog gå in i duschen nu. Sen blir det tv:n! :)


Haha xD Så jäkla kul...

Alltså, älskar den här bilden. xD Malin ser man, men vart tusan är Robert? ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0