I´m sick and tired of your attitude!

Skolan har varit okej idag... sur på vissa kommentarer som en slänger ur sig bara.
Träffade bara Mikaela i typ 1 minut på lunchen. :( <3 Hade varit skönt att bara få sitta o prata med henne en stund, hon förstår ju i alla fall mig. <3 Men men, ibland så är ju tiden knapp, o man kan ju inte direkt trolla fram mer tid.

Malle har blivit biten av Felix idag också. Men det gick bra, fast Malle är ganska svullen på ena läppen o har en flik som hänger och ett jack på nosen, men han överlever! <3

Har nyss varit ute på en skidtur med mor o syster. Jag fick spåra i den djupa snön, så är jättetrött nu. ;) Men det var härligt!
Fotade Java för några minuter sen. Gosade lite med henne... min gamla tant börjar verkligen bli gammal och jag vill inte att hon ska vara det. <3 Vill att hon ska vara ung o kry, inte ha den där knölen på sidan... hon är så liten o ömtålig. <3 Min älskade lilla bebis!


Älsklingen <3

Dessa underbara pepparkornsögon <3

Så älskad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0