Musiiiic! :D

Var inte så taggad att gå till skolan idag. :/ Ingen Mikaela där och bara tråk-lektioner typ. Men jag kämpade mig iväg o tog mig igenom dagen. Styrketränade på idrotten, kändes riktigt bra. :) Den 8 mars så har vi friluftsdag också fick vi reda på idag. Sirkka o jag ska rida då... nice som tusan. Syrran kommer följa med, så tar vi en riktig långtur då. :D

När jag kom hem så möttes jag av en ganska boring Shinti. Hon sprang emot mig typ hälsade lite fort o sprang iväg igen. :P Dissad! ;) Sen så gick jag ut till mina små odjur. Gjorde rent hos dem och hoppade lite med Felix o Toulose. <3 Sotis fick vara ute själv idag... och efter ett tag när syrran skulle upp till garaget så ropade hon på mig: "Linda, släppte inte jag Sotis i hagen högst upp förrut?".
Jag: Jo, det gjorde du.
Sanna: nu är han i den andra hagen!

Haha, då hade han hoppat över igen (gjorde det igår också) och sen gått upp på en snövall o hoppat ner i den andra hagen. xD Efter typ 10 minuter så ropade Sanna igen och då var han lös. :P Så fick försöka springa runt i typ 50 cm djup snö... haha, han sprang ju lätt uppepå skaren. Men fick in han till slut. ;)

Nu ska jag inte göra så mycket mer idag! Sitter vid datorn, lyssnar på världens bästa låt "Evanescence-Hello". Kan inte sluta lyssna på den... så sjukt bra!


Vill verkligen inte lämna tillbaka Sotis sen... han har liksom blivit en del av kaningården nu.
Utan honom blir allt jättekonstigt. Han är så sjukt go o så härlig!
Han klev rakt in i mitt hjärta när han kom och jag släpper honom inte! <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

va fin bloggen har blivit :D !



Och saknar dig reeeeeeedan! ): <3

2010-02-10 @ 19:13:42
URL: http://mizkuz.blogg.se/
Postat av: Linda

TAAACK babe!<3 Saknar dig också som faaaan... <3

2010-02-12 @ 13:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0