Sista veckan! :D

Igår hade jag varken tid eller lust att blogga. På förmiddagen så pysslade jag om djuren ordentligt och gjorde i ordning i kaninboden och så. :) Det var härligt! Efter det så kom Malin och Robert hem! :D Mamma o jag drog iväg på skidor, runt travslingan, medan Malin o Sanna åkte den korta biten över gärdet bara. Pappa och Robert har inga skidor, så de fick åka bil till ett vindskydd där vi skulle fika o så. :) På mammas o min skidtur så fick vi se 2 älgar... :) Vid vindskyddet så fikade vi, jagade runt varran typ och fotade. ;) <3
Sen så drog vi hemåt. :) Väl hemma igen så satte sig jag, syrran o Malin o beställde kläder. :) Jag som lyckades göra av med 1600 kr i lördags, lyckades även beställa kläder för drygt 700 kr! xD Haha, men har fått lön idag! ;)
Sen så tog vi det lugnt resten av kvällen o kollade på en film och sen på "I en annan del av Köping"!

Idag så åkte man till skolan då. Hade 2 lektioner, fast den första gjorde jag inget på eftersom jag är färdig med allt. Sen så fick vi reda på att Hälsopedagogiken var inställd, så då skulle man sitta från kvart i 11 till 5 över 2 o vänta. Men gick o pratade med Andreas som vi skulle ha sista lektionen, och han tyckte att vi kunde ställa in lektionen. :D Så åkte hem med 11.10 bussen. Hann inte träffa Mikaela så mycket bara... :/ <3
Käkade lite mat när jag kom hem och sen så gick syrran o jag ut med Sigge o Affe en sväng. Gick på ett gärde, där de hade plogat en bit, men sen fick vi gå ganska långt i djupa snön. xD Haha, Sigge var helt slut stackarn. Men Affe dampade på... :P Var en jobbig promenad men ändå härlig. :)
Satt o kollade på lite tv sen, och sen gick jag ut till ninisarna. <3 Efter det så åkte mamma o jag skidor. ;) Men det gick urdåligt... mina skidor var det inge glid på , så det var bara jobbigt. :S

Har även hunnit träna Nasse i garaget. Han var trött idag, och hade nog träningsvärk från igår, men han var sjukt duktig. :) <3 Han hade mer tryck i bakbenen och vågade ta för sig mer, så det var absolut stora framsteg, trots att han var trött. <3
Imorrn slutar jag också tidigt! :D Wohooo!


Damphundarna. ;) <3

Affe <3

Sigge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0