Slut på helgen! :(

Förmiddagen tillbringades i slangbacken i Malmköping med syster o Nora. Var jättroligt, men mitt arsle värker. xD Flög av slangen i luften, i sista åket och landade på röven sen. xD haha, kul som tusan!
Åkte hem sen o käkade mat och pysslade sen om djuren. <3
Mamma o jag gav oss ut för att spåra ett skidspår på ett gärde, och det gick väl bra, men det var jobbigt. Vurpade en gång, då ena skidan bara åkte rätt igenom all snö. Låg där o asgarvade ett tag, men sen så kravlade jag mig upp. :P

Rickard o Kikan var här på eftermiddagen också o hälsade på. Vi käkade rabarberpaj. :D Mums...
Imorrn är det skola igen o det ska bli kul o träffa Mikaela. <3 Hann ju typ träffa henne i några minuter förra veckan bara. :(

Ska glo på tv nu o sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0