Ta den tid du behöver...

Vaknade vid 7 idag. Kunde inte sova... gick ut direkt till kaninerna, men inga bebisar! :/ Gav dem mat o vatten o gick in igen. Segade runt lite... gjorde rent hos Java, som blev hyperglad. :) <3
Tränade kaninerna lite. Byggde en liten krokbana... Felix tyckte det var sjukt roligt, han visste inte vilket hinder han skulle fokusera på. :P han ville hoppa alla samtidigt. Nasse var pigg o glad. Toulose var lite i sin egan värld, men gjorde en del dunderskutt så jag knappt hängde med. Pelle gick på en promenad med, och det gick riktigt bra. Sen fick alla gå ut i hage en stund.
Gick sen in o käkade mat och efter det gick jag ut o gjorde rent hos mina busfrön. <3
Sen var det bara att vänta på att mamma skulle komma hem. Och just det, mormor kom igår kväll. :D
När mamma hade kommit hem och vi ahde käkat semla (!) så gav sig jag, mamma, mormor och syster iväg på skidorna upp till vindskyddet. När vi väl var där, så upptäckte jag att mina pjäxor var helt trasiga. :O
Och imorrn kommer buskusierna Bea o Basse och moster Verran hit för att åka skidor med oss... lyckat! Men har lyckats låna ett par pjäxor... pjuh.

Fick reda på att de fortfarande hittar kaniner i rasmassorna vid Rosvalla! :O Helt otroligt! Jag hoppas verkligen att de hittar FBI! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0