Taking Chances! <3

Dagen idag har varit mycket bra! Kusinerna Basse o Bea och moster Verran kom vid typ straxt efter 9 i morse. Vid 10 gav vi oss iväg på skidorna. Bakhalt o jäkligt var det, men runt travslingan tog vi oss, Bea också trots att hon, när vi inte ens kommit halvvägs frågade "är vi framme snart?". xD <3 Hihi, lilla skitunge. <3
Vi tog oss till vindskyddet där vi satte igång brasan... vi byggde massa snöfigurer, kastade snöbollar på varran och dampade runt. :) Mina småkusiner är bäst! <3

På hemvägen så ringde syrran (som åkte bil hem) och sa att Tessi hade börjat ludda av sig. :O Jag trodde hon skämtade, men när jag kom hem så såg jag ju att det var sant. :) Hon har haft värkar i drygt 4 timmar nu, så börjar bli lite orolig, men har pratat med 2 erfarna uppfödare som säger att det ska gå bra. Så jag håller tummarna, försöker andas o ta det lugnt och bara vänta o se.

Kusin Maja o farbror Per är på väg hit nu. De blev tydligen utslängda hemifrån, för Hilla skulle ha tjejkväll. ;)
Så ska väl sociala med dem nu, hålla koll på Tessi o hoppas att hon får ungarna ikväll, annars lär jag inte sova en blund inatt.
Bilder från skidturen kommer senare, orkar inte redigera och greja nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0