Vissa dagar är såhär...

Skolan har verkligen varit skit idag. Alla var på dåligt humör och jag blev irriterad på en del. Mikaela kom in på lunchen, vilket var jäkligt skönt. Behövde henne verkligen! <3 Hon fattar... <3
Tog mig igenom skoldagen i alla fall och sen så tog jag 14.55 bussen hem. Mamma hämtade mig vid Åsen (där jag kliver av), och så åkte vi hem. Kläderna från Haléns hade kommit. :D Så nu har jag ännu mer nya kläder. Hade beställt 2 par leggings (1 par blommiga o 1 par svarta) och en stickad tröja. De blommiga leggingsen var jäkligt fräsiga, och tröjan var både skön och snygg. :)
Åkte en sväng på skidorna med mamma o syrran, runt travslingan. Blev 1 timma ungefär, var skönt, men jag var så jäkla trött i kroppen bara. :/
När vi var hemma igen så gick jag ut till ninisarna. Gjorde rent hos Pelle o Tessi, de andra 3 hade inte alls smutsigt. <3 Är så skönt att vara där ute, speciellt efter att man gjort något fysiskt jobbigt, för jag slappnar verkligen av. :) Och jag blev så glad också... för Tessi har verkligen blivit tjock nu, hon har gått upp 2 hg och vi är så gott som bombis på att det är bebisar vi känner i hennes mage! :D Om 1 vecka får vi veta om vi har rätt! <3

Nu ska jag gå in i duschen, sen ska jag bara ta det lugnt.
Är bara ca 2 dagar kvar till SM:et nu! :S Aaaa, börjar bli skitnervös, men det ska bli sjukt roligt. Matilda och Erica ska med! :D <3 Så imorrn blir det lite lätt träning för Nasse o Qiwi, sen är det bara för dem att vila upp sig o tagga till. ;) Håll tummarna för oss på lördag och förhoppningsvis på söndag (om vi går till final).


Tänk att min lilla bebis ska bli mamma! :O <3

Kommentarer
Postat av: malin

hur var kläderna?! =) och hur såg mitt linne ut, tror du det blir bra? vi hörs imorgon kväll så får du skicka bilder också om du har tid. kram <3

2010-02-17 @ 22:18:51
URL: http://mwidenstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0