You turn my world upside down!

Väntade in Mikaela vid stationen som vanligt i morse. :) Vi gick till skolan, hon köpte frukost och sen satt vi i cafeterian o socialade tills jag motvilligt var tvungen att gå på lektion. :/ Skulle ha Hans i webbdesign i 1,5 timma, och de som går på PW fattar varför jag inte ville gå dit. xD
Efter den lektionen så hade jag svenska fram till 11 och sen slutade jag för dagen! :D Så tog 11.10 bussen hem. Käkade mat och sen så drog syster o jag upp till Röda Valsta. Tog in alla 3 hästarna o borstade av Fruska o Frenja. Sadlade på o begav oss till ridbanan. Jag red Fruska och hon skötte sig jättebra. Hon var avslappnad (till slut) efter lite jobb och gick ner fint på tygeln. <3 Frenja där emot, har något emot ridbanor tror jag. Hon vägrade göra de "jobbiga" sakerna. Så fort man krävde något så tvärstannade hon o "satt sen fast i marken". Och drev man på henne så backade hon bara. Vi bytte hästar till slut och jag försökte få Frenja att sluta, men hon blev bara mer irriterad o sparkade bakut ett antal gånger. Till slut fick jag henne att trava och då gick vi ifrån ridbanan. Skrittade av dem i "lilla skogen". :) Pysslade om dem o slängde på täcken, och sen fick de stå inne, medan vi tog ut Björk på en liten tur på grusvägarna runt omkring. Hon har varit skadad och vilat väldigt länge, men man märkte verkligen skillnad. Förrut var hon alltid stel och steppig, men nu var hon liksom pigg, men lugn. Riktigt härligt! :) <3

När vi väl var hemma se så fixade jag hos kaninerna. Är alltid så skönt att gå dit ut. Man blir så lugn och allt som finns är en själv och kaninerna. I love it! <3
Tessi börjar verkligen bli tjock och hon bökar runt som tusan. Hennes humör är jäkligt jämt, hon är alltid jäkligt arg! xD Men det är positivt! ;) Är bara 7, 8 eller 9 dagar kvar nu! Iiiiii... så spännade!

Ska duscha nu och sen käka lite kvällsmat. :) Det är fettisdagen idag också, så ska käka semla ikväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0