1 år sedan! :'( <3

Dagen började skit, för mitt humör var helt fucked up! Men åkte till skolan och hade naturkunskap, och sen fick jag reda på att vi fick jobba självständigt på rättskunskapen, så jag tog 11.10 bussen hem. :D Skönt som tusan!
Syrran o jag gick med kaninerna i skogen. De tyckte det var jättejobbigt i den djupa snön, men det är otroligt bra träning för dem. Imorrn ska jag försöka hinna gå ut med Nasse o Felix, för de fick inte gå ut idag. De hade varit ute i hagar precis när vi skulle gå med dem, så de var trötta. <3 Gjorde storrengöring hos alla också, så de har det riktigt fräsht! <3

Har nyss gjort rent hos min Java, så hon är nöjd o glad! <3 Ska ut o åka skidor med mamma sen! :D

Kom på nyss att igår var det 1 år sedan Bella somnade in! :( <3 Känns som tiden bara rusat iväg, men även fast jag inte alltid tänkt på henne, så har hon varit med mig varje sekund. Kan inte fatta att det gått ett helt år.
Hon kommer aldrig tillbaka till mig, men hon lever kvar i mitt hjärta och i mina minnen! <3


Älskar dig för alltid! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0