3 januari 2010!

Igår piggnade Toulose på sig och tempen hade gått upp till 37,4 på morgonen, vilket fortfarande var för lågt. Men magen kom igång på honom på dagen och kluttarna började komma, så då kunde vi pusta ut lite. Jag jobbade 14-21 sen, och vid klockan 18 typ fick jag ett sms från syrran att tempen hade gått upp till 38,5. :) Idag mår han prima skinka igen så det är jätteskönt! <3

Har inte hänt så mycket idag. Tog en promenad med mor på förmiddagen, vilket var skönt, men det var svinkallt! Sen så släppte jag ut lite kaniner och gjorde rent hos mina. <3 Käkade mat sen, och åkte sen till Flen för vi skulle handla sand på djuraffären, men den var stängd. Kollade på hemsidan först, och där stod det att de hade öppet idag, men på dörren stod det "söndagar stängt". Kanske dags för dem att uppdatera hemsidan. :@
Åkte vidare till farmor o farfar. Hälsade på dem en stund och nu är vi hemma igen.

Imorrn ska jag till stallet. Syrran och jag har hand om Boris och Toronto från måndag-onsdag. :) Sen så kommer mamma o hämtar oss. Och Mikaela åker med mamma då, för hon ska ÄNTLIGEN hem till mig. :D <3 Vi ska göra tacos och kollade på film. Och hon ska såklart få träffa alla våra små odjur. ;)

Nu ska jag inte göra mycket. Mysa under en filt bara... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0