Breath no more!

Har varit en fullspäckad söndag. Började med att släppa ut kaninerna och göra rent hos alla. Sen så gick vi allihopa en promenad med Sigge o Affe. Sigge ahr blivit jätteduktig på att gå fot, men Affe kämpar fortfarande emot, men det är stor skillnad. Lämnade tillbaka dem, och sen hem igen. Jag fotade Tessi, Sotis och Trazzel (inackorderingskaninen), och sen gick jag in och åt. :)
Sen iväg till stallet. Mockade först o fixade med mat o så, och Erica kom vid 2. Sen så kom lilla kusin Maja dit. Vi tog in Boris o Toronto, borstade av dem, och sen så tog vi in Boris i manegen, för att han skulle få springa av sig. ;) Erica var där inne o red barbacka på Jordan, så Maja fick sitta upp o skritta runt en stund.
Sen så fick jag köra horsemanshipövningen med Boris, vilket gick bra, men han var typ galen. Dampade runt som tusan. Var bara att slänga på honom ett täcke sen, för han var svettig som tusan. <3 Sen så kollade vi på när Ingert tömkörde Cesar (en liten shettis). Asgullig, men såååå bortskämd.

Har hunnit göra inlämningsuppgiften som skulle vara inne idag, och syrran o jag har tränat Nasse & Qiwi i garaget. Qiwi var lite väl pigg idag, men duktig. Nasse gjorde framsteg idag igen, så det ser ljust ut. :) <3 Han är duktig, min lilla gris. <3

Nu ska jag duscha, sen kolla på "I en annan del av Köping"! :D


Min älskade lilla tös! <3

Sotis <3

Lilla Trazzel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0