Dag 2!

Då har man klarat av dag 2 i skolan. Träffade Mikaela idag också i skolan. :) På lunchen så skulle hennes klasskamrat Kb ta hål i hennes öra. :S Så jag fick sitta där o erbjuda min hand. Mikaela satt o typ kramade sönder den när han tog hål. Fy fan vad äckligt det lät när han gjorde första hålet. Haha, stackars Tor tyckte det var asläskigt, så när det andra hålet skulle göras så var han borta. xD <3

Slutade 12.20 så tog 13-bussen hem. :D Då passade jag på att hinna träna kaninerna. Så byggde en liten bana, så gott det gick på vår hoppbana som just nu suger. Är bara massa is-snö typ. :/ Men kaninerna var pigga o duktiga. :) <3 Blir alltid lika imponerad av Felix entusiasm. Han älskar verkligen att hoppa. Man verkligen ser hur han nästan hoppar ur skinnet av iver. Fast han snart är 8 år så hoppar han jäkligt bra fortfarande. Pelle fick hoppa några ytterst små hinder idag, vilket gick riktigt bra. <3 Och syrran som inte känner så ofta på honom, sa idag att han har muskalt på sig lite i bakbenen. :D Så jäkla skönt att höra det från någon annan, då jag lätt kan bli lite hemmablind. Härligt att det går åt rätt håll! <3

Tog en tur på skidorna med mamma o Sanna, men när vi nästan var hemma så fick Sanna damp på skidorna, tog av sig dem och gick hem. :P Precis som när vi var små. xD Men mamma o jag fortsatte en liten bit till. Var så jäkal skönt att känna hur man verkligen använde benen, rumpan o armarna. Ska verkligen försöka komma ut på skidorna så mycket det bara går, medan snön ligger kvar. :)
När vi kom hem så hade vi kaninerna kvar att göra rent hos, så syrran o jag gjorde det. Gick in o käkade kvällsmat, sen upp till garaget o tränade Nasse o Qiwi. Nasse var jätteduktig idag! :D <3
Sen ner o ge alla ninisar mat, och nu har jag precis duschat, o ska snart placera mig i soffan, och sen inte röra mig en meter till. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0