Dagens planer blev inte riktigt som det var tänkt! ;)

Gick upp vid 8 i morse. Gav kaninerna mat o vatten som vanligt, och käkade sen frukost. Fick sms från Mikaela också att våra planer inte skulle bli av idag. Som vanlgit när vi äntligen lyckats bestämma att vi ska träffas... xD Det vilar en förbannelse över oss tror jag! ;) <3 Nej, men hennes mamma skulle jobba till 21 ikväll, så då var hon tvungen att ta hand om Frigga o alla valparna. Men på fredag ska vi försöka få till det så vi kan träffas! :D

Idag har jag i alla fall gjort rent hos 12 kaniner. :P Eftersom syrran är sjuk... var nog ute i 2,5 timma. Men det var härligt att se hur fint det blev sen hos alla. :) <3 När de var färdiga så gick jag in o käkade. Efter det så hjälpte pappa mig att hämta grenar till kaninerna.

Har nyss varit ute och gått en promenad med pappa, och ska snart åka till staller till Boris o Toronto! Är vakt åt dem från idag till på onsdag. :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

HAHA jag tror också det vilar en förbannelse över oss x) vad har vi gjort för att förtjäna detta? :o Men Fredag, dååå jävlar! <3

2010-01-04 @ 18:52:52
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0