Engelska B kan göra en galen!

Skolan idag har varit lite seg. Lunchen var rolig. Satt med Mikalea, Samuel, Tor o Kb i cafeterian. Blev bara en liten stund, men var härligt ändå. De är så sköna hela bunten. :D <3 Åkte hem med 13-bussen, för tisdagar har blivit lite konstiga nu, och förhoppningsvis kommer jag sluta så jag kan ta 13-bussen hem alla tisdagar!

Kom hem och möttes av Shinti innanför dörren. Hon ahr blivit jättelånghårig, så man ser knappt vad som är fram o bak. :P hehe, men hon är alltid lika trevlig och söt. <3 Käkade lite mat o tittade lite på tv och sen så gick jag ut. Syrran o jag byggde en ordentlig bana i garaget och idag visade han verkligen att han kan klara SM:et! :D Shit alltså vad han hoppade sista varvet! Jag blev sådär superglad så jag bara ville krama sönder honom. Åh, han verkligen skickade på o kom verkligen på att han faktiskt kan hoppa inne också. <3 Min älskade lilla pönk!

Vid 4 så åkte vi till stallet. Mockade och tog in alla hästarna (i Boris o Torontos hage). Borstade av Boris o Toronto. Sen så åkte vi hem. Var bara att sätta sig med engelskan. Började med engelska B igår och fick en text som jag seriöst inte fattade nått av, så mamma och jag ahr väl lagt ner typ 4 timmar på att översätta hela texten, men jag fattar fortfarande ingenting. :S haha, alltså just nu skrattar jag bara åt det. Jag har ju i alla fall försökt. ;)

Åt lite kvällsmat och vid halv 7 så gick vi ut o gav odjuren mat. Kände att vi även ville göra nått med kaninerna idag, så det var bara att släpa fram några hinder, tända strålkastarn och sen ut med allihopa (förutom Nasse o Qiwi då eftersom de redan hade tränat). Alla var pigga o glada och skötte sig fint. <3
Nu ska jag duscha och sen sätta mig ner o ta det lugnt en stund. :)


Sånt här kan man göra en tisdagskväll när Engelskan håller på o gör en tokig. xD

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahahah din mamma berättade om engelskan xD

och tack för kommentaren på min blogg, det värmer! älskar dig! <33

2010-01-20 @ 13:11:59
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0