Give me some space!

Har mått riktigt bra hela veckan, psykiskt, men just nu sitter jag här o känner mig bara tom och ledsen. Har lite planer, men får inte det stöd jag behöver från en viss person. Är så trött på att alltid vara rädd att göra fel, säga fel sak. Men är så trött på att dansa efter dens pipa. Vill leva! Orkar inte gå runt o vara rädd o orolig för allt.
Jag ahr så mycket att vara glad över i livet: Mikaela, Nora, Linda, mina älskade kaniner och massa annat, men det här skiten tar all min energi. Inte en dag går utan att det är något gnabb, något bråk, några "blickar"...
Känner mig så fången! :'( Men såhär är väl, livet, så det är bara att bita ihop o kämpa vidare.
Men ibland är det skönt att skriva av sig!

Dagen har i alla fall varit okej. Har varit i E-tuna o firat min älskade bror Bobbo som blev 22 år igår. <3
Just nu har jag bara lust att gå o lägga mig o läsa. Känner inte för att ens sitta ner med min familj o kolla på tv.
Humöret är i botten!


När jag behöver dig som mest, ger du mig fingret och vänder ryggen åt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0