I just want to die!

Kunde inte sova i morse, vaknade 7.20. :/ Ville inte sova bort sista dagen på lovet... men låg o läste till 8, sen gick jag upp. Vid 10 åkte vi ner till båtvarvet, där vi var hela förmiddagen. Det var jag, Sanna, Robert, Rickard, mamma o pappa, Nora, Malin, Kikan, Robban o Edvin. Sen kom Andreas o Tobias också. Så vi var en hel del människor där. ;) Började med att köra Roberts BMW på isen. Kul som tusan, men snurrade ett antal gånger. :P
Pimplade lite (men fick nada fisk), åkte skridskor o spark. Grillade korv också. :) Mycket trevligt, men det blev ganska kallt sen, så vi åkte hem vid straxt efter 13.
Då gick jag ut o gjorde rent hos mina ninisar. <3 Gick ut med Nasse o Tessi i skogen. Ska ta mig i kragen o komma igång o träna dem snart. :) <3

Har nyss ätit och nu orkar jag nog inte göra så mycket mer. ;)

Imorrn börjar skolan igen och jag känner redan nu hur mitt humör sjunker, och jag blir orolig. Försöker att tänka positivt, men det är inte lätt. Men Mikaela är ju där imorrn, så hon kommer rädda min dag! <3


Gruppbild på en del av oss! ;) <3

Beemern <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0