Is this the end?

Tusan vad mycket snö det hade kommit, när man vaknade i morse. :O Helt otroligt, och ganska häftigt faktiskt! :D
Var glad o så o tog mig iväg till skolan, men det vände snabbt. Är så trött på min klass, på lärare, på hela fucking BCPW! Blev osams med en fucking klasskamrat som kom för sent o började väsnas när han väl kom. Då bad jag honom snällt att vara tyst och då får man ett spydigt svar "vad sa du?" och då upprepade jag bara o fick samma svar. Och då kunde inte jag hålla käft längre. Sa åt honom att när han kommer för sent så kan han väl bara gå in o sätta sig o hålla käften. Då började han skrika på mig att jag inte skulle skrika åt honom o så sa han åt mig att hålla käften. Då vände jag mig bara om o ignorerade. Men är så trött på att alla daltar med dem... är ingen som säger ifrån när de kommer för sent eller nånting. De får göra som de vill. De har ingen respekt!
Jag vill så gärna stå upp o försöka få alla att vakna upp, men jag pallar inte. Tårarna rinner hela tiden!
Det som är mest jobbigt är att jag inte har någon klasskamrat som förstår. Spelar ingen roll att de sett mig helt förstörd, med tåraran rinnandes... fast jag har förklarat så förstår de inte! Så vad ska man göra. Jag orkar inte stå upp själv...!

Var i alla fall skönt att komma hem. Att bara få gå ut till kaninerna o bara glömma allt. Utan dem skulle jag inte leva idag! <3 Det är sant... ska snart ta en dusch o sen se om jag orkar gå imorrn.
Tack till min familj (Malin & Kikan inkluderade) och min bästaste älskade Mikaela för att ni finns för mig! <3


Min fristad som jag aldrig kommer släppa taget om, vad som än händer! <3


Kommentarer
Postat av: mikaela

finns alltid för dig om det är nåt! <33

2010-01-29 @ 10:24:31
URL: http://mizkuz.blogg.se/
Postat av: Sara

jag tycker så synd om dig, någon måste ju kunna säga ifrån! Jag önskar att jag kunde vara med och säga till dom, det förtjänar du! <333

2010-01-29 @ 18:25:19
URL: http://sarasbakverk.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack Sara! <3 Önskar att vi hade mer kontakt... :)

2010-01-29 @ 19:28:27
Postat av: Anonym

Du är bäst, Mikaela! <3 Du o jag är ju som Eddie o Krasch i Ice Age vett du! ;) <3

2010-01-29 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0