Isn´t someone missing me?

Dagen har varit jätteseg och jag har inte alls varit på humör. Mötte Mikaela vid stationen i morse, och det var verkligen kul att träffa henne igen, även om jag inte visade det. Sorry, gumman! <3
Jag har verkligen varit jättetråkig idag och inte alls avrit så socail som jag brukar vara. Tillbrinagde 2,5 timma på en stol idag... inte roligt!
Åkte hem med 15.32 bussen. Fick trevlgit sällskap av Nora. Var skönt att prata lite... <3 Väl hemma så käkade jag mat, och sen så gick jag ut till kaninerna. Snöade som tusan då, men de fick gå ut ändå, de överlever. ;) Gav dem mat och gick sen in o pluggade lite. Måste försöka orka sätta mig med engelskatexten nu, som jag inte fattar ett dugg av. :S

Får se om jag hinner titta på tv nått. Längtar till sängen en hel del nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0