Jag är den jag är, acceptera det eller stick!

Dagen har varit lite halvseg och har varit irriterad på en del människor som inte kan acceptera att jag är den jag är! Trött på alla krav att man måste vara si o så, och måste göra dittan och dattan för att vara någon!
Jag vet att några accepterar mig för den jag är, och jag kan bara säga: Jag älskar er och accepterar er för dem ni är! <3 Men när man hör sånt här i skolan ganska ofta så börjar man ju fundera... "jag kanske ska göra som alla andra, och bli som alla andra". Men NEJ! Aldrig i hela mitt liv!
aja, annars har dagen varit helt okej!

Fick trevligt sällskap hem på bussen av Nora. Pratade med henne om allt o inget typ, vilket alltid är lika skönt! Det är inte alltid hon säger så mycket, men jag vet att hon lyssnar! <3
Åkte hem och åt mat och sen så pysslade jag om djuren. <3 De får mig alltid att slappna av och glömma allt annat! :)
Har pluggat lite och har nyss varit ute på en skidtur med mor min! :D Men det avr jättemörkt idag, men eftersom det varit ljust de andra dagarna vi åkt så hade vi ingen lampa med oss. :P Haha, spårade ut flera gånger. xD

Nu ska jag duscha, sen ska mamma förhöra mig lite till svenska-testet imorrn. Klockan 21 är det Andra Avenyn! :D


Kommentarer
Postat av: mikaela

du vet att jag, Tor och alla vi accepterar dig för den du är! Och jag älskar dig <33333

2010-01-22 @ 11:16:48
URL: http://mizkuz.blogg.se/
Postat av: Linda

Det vet jag! Jag känner det hela tiden när jag är med er... <3 Älskar dig också! <3

2010-01-22 @ 14:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0