Linda! :D <3

Gick upp tidigt i morse och tog 9.15 bussen till E-tuna. Där mötte Linda mig... :) Vi gick hem till henne. Hälsade på alla marsvin och deras underbara lilla katt Puss. <3 Pratade massor om allt o inget typ. Jag lagade mat medan Linda städade upp efter kattskrälle som hade skitit på golvet. xD haha
Vi fick tvätta typ hela katten också, det gillade hon inte. :P
Tog 14.56 bussen hem sen. :) Var jättekul o träffa Linda igen... hinner inte träffas så ofte, tyvärr. <3

När jag kom hem så var jag jäkligt frusen, men tog mig ut i kylan o kollade mina ninisar och gjorde lite rent hos 3 av dem. Släppte ut Sotis, Tessi o Pelle en stund, för syrran hade släppt ut resten på dagen.
Nu ska jag nog duscha och sen glo på tv.
Imorrn kommer Mikaela äntligen hit! :D <3 Vi ska kolla på film och käka tacos. :)


Linda och Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0