My dream!

Dagen har varit jätteslapp, lite väl slapp för min smak. Hade naturkunskap 8.30-9.30 och då så drog jag o Sirkka hem till min farmor o farfar. Var där o käkade mat o så, och sen så gick vi tillbaka till skolan till halv 3 då hälsopedagogiken började. Där skulle vi presentera oss själva för alla. :S Var nervös som fan, men jag var inte den enda, alla var typ jättenrvösa. :P Men det gick bra och hade bara lektion i 30 minuter... så tog halv 4 bussen hem.
Gick ut direkt o bytte vatten hos kaninerna o gav dem lite frukt, eftersom det var svinkallt ute. <3 Sen in o värma sig en stund och sen ut i kylan. Skottade klart båda hagarna, så nu kan de gå ut där, men det känns i min rygg nu kan jag säga. Gjorde rent hos mina och sen så tränade syrran o jag Qiwi o Nasse i garaget. Nasse var duktig, men han var inte alls sådär taggad idag och han var ganska tjurig. ;) <3

Har hunnit gjort rent hos gammeltant Java också. Hon är så underbar... älskar att se henne rusa ut ur sin koja helt nyvaken med halvöppna ögon, allt för att hon inte ska missa någon uppmärksamhet. Hon älskar verkligen att vara i centrum! <3 Älskar min lilla gumma! <3

Och idag har jag kommit på min dröm! Min stora dröm, som kanske inte är så stor för andra, men för mig är den det! Jag har nog funderat på det, men aldrig varit medveten om att det verkligen är det jag vill, men idag så bara kom jag på det... jag vill öppna ett pensionat för vanvårdade kaniner, rehabilitera dem och sen hitta nya bra hem till dem! För det är ju det jag kan och det jag älskar att jobba med... Sotis har nog varit den som fått mig på dem tankarna, med tanke på hur skygg han var när han kom hit. Nu vill han inte annat är komma fram o hälsa. <3
Så någon gång i framtiden hoppas jag att denna dröm ska kunna gå i uppfyllelse!

Men nu ska jag duscha, sen ska vi titta på en Johan Falk-film, sen blir det väl sängen. Imorrn ska man jobba också... :/ Är inte så taggad då jag hellre ville följa med o fira Malin. <3 Men ska åka upp till henne o brorsan nån helg. :) <3
Aja, nu ska jag väl inte skriva mer. Tjingeling... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0