Orka!

Vaknade väl vid 8.15 i morse. Kändes som jag mådde lite bättre. Skulle ringa o sjukanmäla mig, men blev kopplad hit o dit typ, så det slutade med att jag inte kom fram till nån alls, så skickade ett sms till min mentor.
Så idag har jag kollat på tv, gosat med Shinti som är här idag, spelat spel med syster o mormor, kollat mer tv, suttit vid datorn, tränat Nasse (som var duktig <3) och nu sitter jag vid datorn igen. ;)
Känner mig inte bättre nu heller, så kommer antagligen få sitta hemma o ha tråkigt imorrn också. Nån som har nått bra förslag på vad man kan göra? :P

Vet seriöst inte vad jag ska göra nu! Funderar på att lägga mig o läsa, eller spela spel med bror Rickard som är hemma, eller om jag ska gå ut till kaninerna, för de har inte fått rent ännu.
Just det, en grej som hände idag. Precis innan vi skulle äta, så gick jag o syrran ut för att ta in Malle som var ute i hagen. Han var knepig o ville inte alls in... men till slut fick jag tag på honom, så då gick vi in o åt. När vi satt o åt upptäckte jag att jag hade blod på ena handen. :O Shit tänkte jag... jag ahde inte blödit näsblod, så då tänkte jag på Malle direkt. Går ut o tar upp honom och ser att ena baktassen är blodig, och då har han fastnat i nånstans när vi skulle ta in honom, o slitit dän en hel klo. :S Så det var typ blod på väggarna, på hans hylla och i halmen, men det hade nästan slutat blöda. Men det såg läskigt ut och han har nog lite ont ett par dagar, men klon växer snart ut igen. :) <3

Aja, nu ska jag göra nått! ;) Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0