Senil vid 18 års ålder= inte okej! :P

Dagen har varit seg, och jag har varit jättetrött! Har bara haft massa tråkiga lektioner, och vi har typ inte gjort något. Men det har känts bra med klasskamraterna som jag hänger med på rasterna. Nog för att vi ibland inte riktigt kommer överens och så, men de lyssnar i alla fall. Men jag ska inte hoppas på för mycket, det kan ju lätt ändras. Men nu ska jag vara positiv. :)
Sirkka och jag har i alla fall typ bestämt att vi båda ska träna rygg- och magmuskler, i det här hälsoarbetet i idrotten. Så var annan fredag så kommer vi (om våran plan fungerar) att rida tillsammans, på 2 islänningar! :)
Åkte hem med 15.32 bussen idag och fick trevligt sällskap av Nora. :) <3 Mamma stod o väntade på oss vid Åsen, så vi skjutsade hem Nora o sen åkte vi hem.

Käkade lite mat, och gick sen ut o gjorde rent hos kaninerna. <3 Tog bort lite julkulor och så också... i huset så är alla julsaker borta, vilket känns jättetomt! :( Men man kan ju inte ha jul jämt, även om det vore mysigt! ;)
Mamma o pappa var in en sväng till Flen medan vi gjorde rent, o fixade en present till bror Bobbo som fyller 22 år imorrn! :O :D <3 Shit, vad åren går asså!
Men när de kom hem så gav sig mamma o jag ut på skidorna. :) Det var mest bakhalt, och inget bra glid alls, så det var mest jobbigt. Roligast var när jag stod precis i början av en nedförsbacke...

Jag: asså, här kunde man ju inte stå såhär när vi åkte sist.
När jag precis sa klart det, så åkte skidorna framåt och jag föll baklänges. xD haha, mamma garvade medan jag låg o jämrade mig på marken. :P

Har nyss varit nere o kört Passaten på isen, ska duscha nu, sen ringa Rickard, och sen titta på Glee! :D <3


Du betyder allt för mig min älskade gamla pönk! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0