Skolstart!

Usch vad jobbigt det var att gå upp tidigt i morse! :( Men var bara att gå upp o fixa sig. Fick damp på håret som är alldeles för långt nu, vill bara klippa av skiten!
Gick till bussen sen o åkte till Flen. På bussen så sms:ade jag Mikaela, o skrev att jag skulle vänta på henne vid stationen, men fick inget svar så började misstänka att hon sov. :S Så när jag var vid stationen så ringde jag henne med hon svarade inte, men när jag precis la på så fick jag ett sms, o hon hade försovit sig. :( <3
Så hann inte träffa henne nått idag... :'( Men imorrn ses vi en hel del, och jag ska se till så du inte missar bussen gumman. ;) <3

Skolan var helt okej idag. Åkte hem med 11.10 bussen och motionerade lite kaniner och sen skjutsade pappa in mig till 14.05, då jag hade naturkunskap, och sen åkte jag med pappa hem.
Gjorde rent hos kaninerna och sen så gjorde jag färdigt engelskan, nån "Book report". Skönt att den är klar, så slipper jag den imorrn, så vi tänkte åka skidor en sväng, och så tänkte jag träna Nasse. :) <3


Käkade lite på pepparkakshuset igår. ;) Mumsigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0