Som en vind i ditt hår!

Igår så gav sig jag, mamma, mormor o syrran ut på en lång skidtur. Shinti var med också. :) Det var jättejobbigt, eftersom jag var förkyld, men vi skickade på och till slut var vi framme vid vindskyddet där vi fikade och vilade lite. Sen så var det bara att ta på sig skidorna igen o åka hemåt för att duscha av hunden som hade massa snö mellan tårna. ;) <3 Sen på kvällen så åkte syrran o jag upp till Nora. Vi käkade våfflor, tittade på film o käkade gott. :) Åh, vad jag älskar att vara där. Familjen är så jäkla snäll och ja, det finns inte ord för det. Älskar dem hela bunten! <3
Syrran åkte hem sen, men jag stannade kvar o sov över. :) Vaknade vid typ halv 8 i morse, men låg kvar o småsov till 9 då klockan ringde och Nora äntligen vaknade. :P Vi käkade frukost o pratade lite med Guri. Sen så sms:ade jag mamma, så hon kom o hämtade mig. Kände mig inte alls bra när jag kom hem. Förkyld o antagligen feber. :( Så idag har jag suttit o gjort fördjupningsuppgiften i idrott, men hade ingen ork eller lust att göra det, så det blev väl inget jättebra arbete direkt, men har gjort det i alla fall. Käkade mat sen. Man blev ju itne direkt piggare då, så då kolade vi på film. "Jag vet vad du gjorde förra sommaren", fy fan vad rädd jag blev i slutet. Skrek rakt ut bara... xD haha, så nu är man ju nyfiken på uppföljaren. ;)
Kaninerna berhövde ju också sitt, så gjorde rent hos dem o gick en liten sväng med dem. <3 De var pigga o glada... Pelle var pigg o gick på bra, men han är långt ifrån återställd. Han kommer nog aldrig bli helt återställd, men jag hoppas verkligen att han kommer bli bättre än såhär. <3

Nu sitter jag o försöker skriva en personlig presentation. :S Hatar att skriva sånt, o hatar att prata om mig själv inför andra... är rädd för vad folk ska tycka. Ja, ni vet hur det är! Men men, just nu är jag så trött, så jag orkar inte bry mig, så nu ska jag glo på tv resten av kvällen o ta en dusch också. Blir nog hemma imorrn. Är trött i huvudet, är jättesnorig så jag måste nog ha en påse under näsan om jag ska gå till skolan. xD haha Och jag nyser fan hela tiden. Irriterad, arg, trött och åter igen trött!


Underbart väder på skidturen. :D

Så vackert! :)

Shintilla <3

Min lilla bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0