Tidigt upp för att åka till stallet! :)

Gick upp vid halv 7 idag. Var jäkligt seg, men åkte med mamma när hon skulle till jobbet. Hon släppte av syrran o mig hos Boris o Toronto. Jag mockade båda boxarna eftersom syrran typ är sjuk. Bytte vatten hos dem, slängde ner halm från loftet. När det var färdigt och alla höpåsar var packade så hämtade vi in hästarna. Borstade av dem lite och sen så släpte vi Boris i ridhuset så han fick springa av sig. Jag longerade lilla Toronto lite. Sen släppte vi ut dem igen. Rickard kom o hämtade oss o skjutsade hem oss. :) <3 Väl hemma så gick vi in o värmde oss en stund. Syrran o jag tränade Nasse o Qiwi i garaget sen. Det gick ganska bra med Nasse. Han gick på hindren och hoppade ganska fint. Har anmält honom till SM:et nu, så nu blir det hårdträning. ;) Jag gjorde sen rent hos alla 12 kaninerna. <3

Nu ska jag snart åka till E-tuna och köpa kamera! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0