Väldigt mycket snöööö!

Idag så kom jag iväg till skolan, men var bra seg. Skolan var väl okej, men var inte på nått jättebra humör. :/
Blev irriterad på en del människor och ville typ bara banka skiten ur dem, men det får man ju inte. ;)
Men vi fick jobba hemma på sista lektionen och vid 1 så skulle vi gå nått fackeltåg för att hedra alla människor som föll offer för förintelsen, men mamma förbjöd mig. Jag fick inte gå ut o gå runt, eftersom jag typ inte är bra ännu, så jag tog 13-bussen hem. :D Ibland är min mamma bara för go! ;) <3

Käkade lite mat när jag kom hem och sen så planerade syrran o jag lite inför en kurs vi ska ha med klubben. :) Sen så gick jag ut o hjälpte pappa att röja snö. Fick köra snöslungan, var askul! :P Fast nu är det typ ändå 1 dm snö där ute igen. Har inte riktigt vågat kolla... xD
Men när det var röjt överallt så hade jag ju djuren kvar. Tessi hade varit ute på förmiddagen, så släppte ut Felix o Toulose i hagen en stund var. Pelle och Nasse fick gå en liten promenad. Gjorde bara rent hos 3 av dem, eftersom vädret var så jäkligt och sen så hade de inte så smutsigt heller. <3

Har nyss käkat kvällsmat, ska väl duscha nu och sen titta på tv. Mamma bakade semelbröd igår, så vi ska käka semlor ikväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0