Vi är som Crasch och Eddie i Ice Age! ;) <3

Skoldagen har varit helt okej. Jag har mått riktigt bra de här 3 dagarna i skolan. :) Känns som en bra start i alla fall. Ska göra ett hälsoarbete i idrotten nu också, då vi ska sätta ett mål och så. Funderar på att sätta ett mål på att typ gå ner 3-5 kg. Men har inte bestämt mig. Ska fundera lite mer...

När jag kom hem såf rös jag så inåt helsike, har varit så jäkla kallt i skolan. Så jag lagade lite mat (var själv hemma), och satt framför tv:n under en filt. :) Sen så tog jag mig ut till kaninerna och gjorde rent hos dem. Toulose det lilla puckot var hungrig, så när han var ute i hagen så skuttade han upp på bänken där mathinken stod. Jag hörde bara "krasch", tittade dit och då satt han nöjt där, hade vält mathinken, och käkade mat för fullt. xD <3 Haha, han var så söt. <3 Sen kom mamma, pappa och syrran hem. Har precis tränat Nasse i garaget och idag klarade han ett svårhinder! :D Men vi måste jobba på, för han tappar lusten efter typ andra hindret. Måste få honom i bättre kondition och få honom mer motiverad till att hoppas inne. <3 Ska kämpa på som tusan nu! Vi har ju trots allt ett mål. Minimästerskapet den 20-21 februari 2010! :D

Nu ska jag i alla fall duscha, sen ska jag kolla lite på mina anteckningar i SV, ska ha nått test imorrn.


Du tog emot mig när jag föll!
Du fick mig att tro på mig själv igen!
Du fick mig att tro på vänskap igen!
Du betyder allt! <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag älskar dig. Tack för att du alltid finns där för mig! du vet att du inte ska tveka på mig, om du faller så gör jag vad som än krävs för att du ska orka ställa dig upp igen <3

2010-01-14 @ 11:56:01
URL: http://mizkuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0