27 februari-27mars= 1 månad

Ja, idag är det den 27 mars, vilket innebär att det är 1 hel månad sedan Tessi somnade in. :( <3
Varför måste tiden gå så fort? Det gör fortfaranade ont... sitter o tittar på dina bilder om och om igen, ibland ler jag, ibland gråter jag och saknar dig så enormt mycket! Kommer det någonsin sluta göra ont? 

Du finns med mig hela tiden... du finns i mina tankar dygnet runt.
Älskar dig för alltid min älskade Taking Chances! <3


Minns hur liten du var när vi hämtade dig... <3

Du fick plats i en hand... <3

Åh, vad du kunde bralla runt inomhus... <3

Vad du växte... "plopp" sa det, så var du stor.

Snö och kyla fick dig att bli ännu piggare och bralligare... <3

Jag är så stolt över dig. Allt det du hann åstadkomma på hoppbanan... <3

Men nu är du inte längre här... 1 månad har gått och det är tomt här! Tomt utan dig... <3
Jag hoppas du har det bra på de stora vida ängarna där du springer nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0